fredag 18 februari 2011

Premiär för mig!

Hej alla läsare, jag heter Stephanie, kallas Stephi och i dag är det dags för mitt första inlägg i den här bloggen :-)

Jag har gjort ett sött sommarkort, då jag längtar till värmen nu.


Jag har använt det ljuvliga pappret från Prima som heter Jack n´Jill Collection.
Jag klippte ut flickan och pojken och satte dem på 3D kuddar. Det söta bandet med nyckelpigor är inte inlagt ännu i butiken men jag visar dessa söta istället.

Jag har använt de matchande Prima Rub-on, också från Jack n´Jill collection
för att få lite rolig effekt på kortet.

Även hunden klipptes ut, jag tycker detta papper är urgulligt! Lite stickles och blommor fick bli en fin dekoration.


På blommorna använde jag små glasbitar för att få extra lyster. Även de fick lite stickles på sig.



Nu får jag önska en trevlig fredag!
//Stephi

8 kommentarer:

Ziro sa...

Jättefint kort! Jag gillar de där papperen! Nu längtar jag också efter våren och sommaren!

Cornelia sa...

Riktigt gulligt! Du skapar fina saker av precis vilka papper som helst, men de här är ju jättefina!

Maiden sa...

Superfint!!! :-)

Jennie sa...

Åh så fint Stephi!

NHL sa...

Ååååååååååååå! Superfint!
Man blir verkligen köpsugen!

Linda sa...

Superfint Stephi!!

Liza sa...

Åh så snyggt kort!! :)

Monika sa...

Jättefint kort