tisdag 22 mars 2011

En stjärna är född

Idag är det jag (Linda) som visar upp en LO. LO:n som jag har gjort är lite speciell faktiskt.
Bakgrunden är inte ett vanligt kraft/craft  cardstock utan är en del av förpackningen till  Prima tansparencies paper. 
När jag såg förpackningen till denna så tänkte jag att den hade varit perfekt att använda som bas till en LO.
Jag vet inte om den är syrafria eller inte, men jag personligen bryr mig inte om det så jag körde bara på.

Jag har färgat in LO:ns bas med distresserna ( Aged Mahogany,Walnut Stain, Vintage Photo).






Material:
Fancy pants Celebrate jubilate (fotos matta, baksidan av pappret)
Prima tansparencies paper. 
Blått CS (två olika nyanser en som fotomatta och en som scallop cirkel) 
Fancy pants On a Whimsy Rubons
Spets
wasabi tejp  (en blå rutan, vid texten en stjärna är född)
Övrigt privat.

//

2 kommentarer:

Liza sa...

Så fin! Sparsmakad och snygg!

Stephi sa...

du har så härlig stil,like you