fredag 9 december 2011

Silver är grejjen!

Idag visar jag ett kort där jag har använt allt det som rasslade in i brevlådan häromdagen. :D Jag beställde ju några av Cheery Lynns dies bland annat. Skojsigt värre! 

För att kunna fotografera idag fick jag göra en fuskljusbox och använda blixt. Hmm... 

Blomrankan är denna. Den stansade jag ut i grått papper och sedan sprayade jag med Glimmermist, Silver. Pappersblommorna har jag gjort med denna die. Stansade ut, snurrade ihop och satte fast med limpistol. Det fäster bra och torkar blixtsnabbt, vilket jag uppskattar. 



 Vit blomma som jag mistade i flera omgångar med Glimmermist, i silver. Ritade dessutom lite svagt på yttre delarna av bladen med en silvrig penna för att få lite mera synlig kant. 


Det var allt för idag! Ha en bra helg!! =)
Liza

2 kommentarer:

En liten butik sa...

Superläckert Liza - Blommorna och rankan var riktigt fina! //Lotta

Nina sa...

wow vad tjusigt,hade fått en hedersplats om det landat hos mig :-)