torsdag 5 januari 2012

Ett år av omtanke

Ett av mina mål det här året är att bli bättre på att visa de som står mig nära att jag tänker på dem, visa lite mer av den omtanke jag känner helt enkelt. Jag hade redan förra året som mål att göra ett kort per månad och skicka till en vän, men det gick inte särskilt bra då. För lite hjälp på traven det här året har jag gjort en liten anteckningsbok med en sida för varje månad där jag kan skriva upp födelsedagar, andra viktiga datum eller påminnelser så att det ska bli svårare att glömma bort. ;)  Blomman har jag gjort genom att knyta en knut i änden av ett band och sätta fast den i mitten av en papperscirkel med dubbelhäftande tejp på, sedan har jag tvinnat bandet runt och fäst andra änden på baksidan med lite tejp.



Material från butikenCardstock
My Minds Eye, Hattie paperpack 6x6
Band Cookingtwill

1 kommentar:

Millan sa...

Vilken bra ide! Snyggt genomfört dessutom.