onsdag 28 mars 2012

Vinnaren i marstävlingen!

Jag ber om ursäkt för att gårdagens blogginlägg med alla tävlingsbidrag var tomt. Jag har lite databekymmer av och till, men ska försöka få till det rätt ikväll i alla fall! ;) Vill ni se alla fina bidrag så finns de länkade i tävlingsinlägget, jag fixar inte att få in dem här just nu tyvärr.

Vi fick ett svårt arbete med att utse en vinnare bland alla fina bidrag men var till slut rätt överens om att vinnaren av mars månads tävling är...

...

...

...

...

...

...

*trumvirvel*

...

...

...

...

...

Chris_P



Stort grattis till vinsten med din underbara layout! Registrera dig som kund hos En liten butik, om du inte redan är det, så får du vinsten skickad till dig inom kort.

1 kommentar:

En liten butik sa...

Grattis Grattis, superfint bidrag och värdig vinnare!! Jag skickar din fina vinst från Tattered Angel så fort jag har fått din kundregistrering //Lotta