söndag 24 juni 2012

9 månader med MME

I mitt kit fanns både papper i 12*12, i 6*6 och dekorationer från My Minds Eye så på denna layout har jag använt mig av massa MME material.

Nu under hela våren har det varit mycket brädor å plankor på våra layouter och detta papper från MME som jag använt som bakgrund är så läckert å ser precis ut som våran altan :-D Det är baksidan av pappret som ser ut som bara brädor, framsidan är det bild på i webshopen, den är som brädor men med en ram av "spets"

"9 månader"



Under fotot använde jag mig av ett papper från MME i 6*6 som ingår i MMEs "Be amazing"-paperpad.

Dekorerat har jag gjort med 3D-stickers från MME, Twine från making memories, rosor och blad från Prima och en större brun blomma från Prima.

Det var allt från mig för denna gången, scrappa lugnt nu :-D


///Hanna/Fnyz

1 kommentar:

linaliten sa...

Jättesnyggt! Och vilket sött foto! :)