onsdag 18 juli 2012

Bröllopskort

Hej alla här kommer ett bröllopskort ifrån mig. Jag fick en utmaning från Lotta att härma detta bröllopskort

Visa img_1268_redigerad-1_41624207.jpg i bildspel

Så här blev min tolkning:

Jag lät dock bli att skriva datum i eftersom jag går och hoppas på att min lillasyster snart skall gifta sig och tänkte då att de kunde få detta kortet.

Ett hjärta i ljusrosa med många små gulddetaljer

Ett kopparblad och romantiska rosor som sitter fast på en pärlstängel i guld.

Guldringar på det fina kärlekshjärtat, ett organzaband binder ihop kortet tillsammans med en kärlekstag. 
Hoppas att ni gillar detta kort, många kramar från Camilla


Material: Rosa bubbligt cardstock, Tim Holtz papper Vintage shabby, Panduro Love dekorationspapper, rosor från Prima, pärlstängel från Prima, kopparblad, guldink från Versa Color, gnistrande hjärta samt pärlhjärtan från egen samling, rosa organzaband, kärleksord från Alphabet stickers, Prima samt kärlekstag från Reprint.

Inga kommentarer: