söndag 29 juli 2012

Ge bort lite bilar

Ibland så vill man visa sin uppskattning till någon med små medel. Lite godis brukar uppskattas. Fick en utmaning av Lotta- hur man kan ge bort bilar. Så bilar fick det bli. Det går snabbt att fixa dessa påsar, så bra att ha tillhands hemma.

Jag har använt mig av svart wellpapp som grund. I shoppen finns det kantstansar från Artemio och dessa är superenkla att stansa med- inte allt tunga och tröga. Bra pris är det på dessa med. En textstämpel från YouDo och givetvis vill jag ha lite blommor och pearls på min påse.


På nästa påse har jag stansat ut en doilie med Cheery Lynn. Jag klippte ut en liten bit ev doilien, så det nästan ser ut som en lite spets.  Träbokstäver och det blåa bandet kommer från YouDo. I stället för en blomma, så fick det landa en lite fjäril på påsen.


Nu får vi hoppas att påsarna kommer att uppskattas...

Tack för titten/ Katja


Inga kommentarer: