måndag 13 augusti 2012

Skissvecka!

Denna vecka blir skissvecka i bloggen och du har självklart möjlighet att vara med!

Inspiratörer och jag kommer under veckan att tolka skissen på våra olika vis och berätta hur vi tänkte. Du kan göra samma sak, glöm inte att berätta hur du tänkte när du tolkade bilden!! Länka till din blogg eller maila ditt bidrag under veckan till scrappa@enlitenbutik.net så kanske det blir just du som får en liten hemlig gåva hemskickad :) Ni som skickar in bidrag kommer att presenteras under kommande vecka...

Men vi har en liten knorr på gång också! Om du har en favorit denna vecka, eller flera favoriter så var flitig med att kommentera alla inlägg så deltar du i utlottning av en ministans från Cheery Lynn Design - 1 kommentar = 1 "lott" - dragning sker sen måndag kväll den 20 augusti.

Här kommer skissen som är gjord av Inspiratör Ami, lycka till!


Glöm nu inte att kommentera alla tolkningar som ni gillar!!

Ha så kul!! //Lotta

9 kommentarer:

Päivi sa...

Vilken härlig skiss! Ser fram emot att kika in för att se alla era tolkningar :)

Ha det bäst!

Gunsan sa...

Precis vad jag behöver inför semesterfotoscrappandet :-)

lykta sa...

Fin skiss! Den måste jag sätta tänderna i! Vet precis vilka papper som kommer att passa utmärkt till den!

Malin sa...

Gillar denna skiss...ska försöka mig på den under veckan :)

Gunsan sa...

Här kommer min tolkning av den fina skissen: http://pysseloprat.blogspot.se/2012/08/en-liten-butik.html

sofiutane sa...

Jag gillade verkligen skissen och var bara tvungen att göra en tolkning. Eftersom jag har dille på att strö ut knappar så fick det bli det istället för hexagoner.

http://sofiutaneskapar.blogspot.se/2012/08/cutie.html

cissi sa...

Jag blev så inspirerad av skissen att trots att jag är i en LO svacka var jag tvungen att göra en. Så här blev min LO.

http://cissidilnotsmith.blogspot.se/2012/08/hexagoner-i-flertal.html

Malin sa...

Så härligt det har varit att se era tolkningar under veckan. Jag har också gjort en layout efter skissen och den hittar ni här...

http://cri-kee76.blogspot.se/2012/08/lego.html

Christin aka Umenorskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.