lördag 29 september 2012

Manligt kort

Jag har gjort ett kort som en man på 60 år ska få. De nya paperpacken från Prima. Romance Novel, passar till detta. Serien är blommig och i vintagetil- precis i min stil ;) Det fanns några mer manliga papper i serien.

Har gjort en tag i wellpapp och pilen kommer från ett kit med chipboarddekorationer som matchar Romance Novel. Syns lite dåligt med haft på lite glimmer glam på tagen och blommorna.


Har dekorerat med lite röda rosor från min egna gömma. I shoppen finns dessa röda blommor. Otroligt vackra då de är lite mörkare än mina egna.
 
Ha en härlig lördag och tack för att du kikar in. Kram Katja

3 kommentarer:

Mona sa...

Otroligt snygg tag det är ju inte alltid så lätt att få till det så där manligt men här har du verkligen lyckats.
Mona

Anna Ekman sa...

Perfekt inspiration! Jag fick ett kort till morfars 90årsdag gjort i ett nafs tack vare detta kort. Tack!

Katja/MezzaNotte sa...

Härligt att jag kunde bidra med inspiration!