fredag 21 december 2012

Klä julgranen

När jag var liten hade min familj alltid som tradition att klä granen kvällen före julafton. Nu när jag är vuxen och har egna barn kan jag skapa mina egna traditioner och jag vill gärna suga på karamellen lite längre. ;) Därför klär vi julgranen helgen före jul så att vi får njuta av den en hel vecka innan också. :) Förra året kom mina föräldrar och klädda julgranen med min dotter.
 
Lotta utmanade mig att embossa på en layout, så det passade jag på att göra med den fina julgransstämpeln. Den, korsstygnshjärtat, snöflingorna och textstämpeln kommer från Docrafts Urban Stamp Home for Christmas Baubies. Jag har även stämplat med stjärnorna från YouDo Background Playful, allt med olika distressdynor. Det mönstrade papperet är fram och baksida på Lilybee Christmas Cheer Peppermint och de små flaggorna är från Lilybee Christmas Cheer cardstock stickers.
 

1 kommentar:

En liten butik sa...

Härlig LO, kanske dags att ta in en gran ändå... Den röda gran-stämpeln är underbar!