lördag 5 januari 2013

Bidrag och vinnare i Decembertävlingen!

Ja nu tänkte jag visa upp alla de fina bidrag som kom in till våran tävling i December. Var sååå kul å få se hur ni liftat min layout :-D

Här kommer de fina bidragen:

Road68:

Cissi:

cri-kee:

Catrin/Lillstrumpa:

Maria/Miamaria:

Jaana:






Och så över till vinnaren:


*


*


*


*


*


*


*


*


*


CISSI!!!

GRATTIS, din layout är superfin, det syns hur du tänkt när du liftat men ändå så är den en egen layot och de små stämplade husen är ju pricken över i!


Om du inte redan är reggad i webshopen så gör det så kommer vinsten hem till dig inom kort :-D



3 kommentarer:

cissi sa...

Åh tack för de fina kommentarerna och att jag vann. Jag blev jätteglad!!! Jag är redan reggad som kund i shoppen.

Cecilia Dilnot Smith

Hanna-Marie sa...

kanonbra cissi :-) och tack för att du ville vara med och "leka" lite :-D

En liten butik sa...

Grattis grattis superfin LO! Ditt vinstpaket kommer inom kort med posten :)