måndag 11 mars 2013

Färgglatt och somrigt med Whimsy Stamps!

Hej på er! Idag är det jag, Linda/Pysselbus som är här med ett nytt kort och idag blir det färgglatt!




Här är en bild rätt framifrån...



Här kommer en närbild på motivet... Tycker detta är så sött! Det heter Love Trip, men jag tycker man kan använda det när som helst. Jag har färglagt med distresser.


Här kommer en närbild på papper och privata blommor. Du kan också tydligt se hur jag färglägger med mina distresser - jag lägger färgen där skuggan ska vara som djupast och drar sedan försiktigt ut färgen för motivet. Den blir då ljusare på de partierna där jag tänker mig att ljuset träffar.


Här ser du en närbild på den lilla stickersen jag använt och på den ustansade swirlen.

Tack för att du kikade förbi idag!


Materiallista:
Papper: Paperpad Everyday Eclectic från Echo Park (tyvärr slut i butiken),
Motiv: Love Trip från Whimsy Stamps, färglagd med distresser
Dekorationer: Stickers från Glitz, en utstansad lövranka från Cheery Lynn som heter Fanciful Flourish och privata blommor.




1 kommentar:

En liten butik sa...

så fin stämpel och så fint färglagt! //Lotta