måndag 18 mars 2013

Prima Divine med svart

Jag kände att jag scrappat flera layouter med serien Prima Divine och allihopa är på vitt cardstock så jag tänkte göra en med svart istället för att visa hur fint det blir även då, men ändå annorlunda än med vitt :-)

"Edit & Matilda"


Rosorna är udda rosor från Prima, endel från serien Divine och endel äldre modeller, det som de har gemensat är att de var ensamma i sin färg och aldrig passade riktigt in så på denna layout har jag mistat mina rosor med svart mist och sen doppat dem i en gessoburk lite försiktigt så endast topparna blivit vita. Sist men inte minst mistade jag på lite grön och blå mist så gesson inte lyste så vitt. Ja just det, jag droppade på lite glitter på rosorna också.


Materiallista:

Papper:

Dekorationer:
MME - stickers (fågelburen) ***Slut i butiken***
Prima - Washitape ***slut i butiken***

Övrigt:
Tattered angels - pretty pastel (glimmer glam var glittret jag droppade på rosorna och stänkte på layouten)
Studio Gesso - vit 


Så alla gamla blommor som aldrig matchar eller som ni bara har en kvar av, mista dem å kladda på dem så passar de :-D



1 kommentar:

En liten butik sa...

Så gjorde du romantiskt igen och sååå fint det blev!