fredag 7 juni 2013

Sommar med embossing

Ni har väl inte missat juni månads tävling? Här kommer ett inspirationsalster med med embossing som juni handlar om. Använde en stencil och tog lite extra time medium på mitt finger och smetade ut. Sedan hällde jag över Stampendous enamel och lite crushed glitter i blått. Komihåg att värma Stampendous produkterna från under sidan.


Använt mig av Authentique Summer bundle 6x6.
Härliga tvåsidiga papper i turkost och gult. Har skvätt lite gul mist.



Ett par blommor har jag gjort själv, kommer ett eget inlägg på hur man kan göra dessa vid ett senare tillfälle. De andra blommorna hade jag hemma

Tack för titten och nu är det verkligen härligt med sommar.
Kram Katja

4 kommentarer:

Anna Ekman sa...

Vilken läcker effekt det blev! Layouten är toppenfin.

Monica =) sa...

Härlig embossing!!!
Ser fram emot en instruktion till de där blommorna =)
Solkram, Monica

La Vikinga sa...

Cool och snygga klara starka färger! Blir man glad av helt klart!

La Vikinga sa...

Cool och snygga klara starka färger! Blir man glad av helt klart!