torsdag 15 augusti 2013

Många foton

Idag tänkte jag inspirera med en enkel lo med ett upplägg som är kanon för att få med många foton. Jag framkallar foton själv hemma och då kan jag välja 9 foton på ett A4 vilket är ett av mina favoritformat på foton att scrappa.

Har man ingen fotoskrivare kan man antigen klistra ihop korten 2 och 2 i photoshop eller paint eller liknande och sen skicka in på vanlig framkallning eller hitta en fotofirma som framkallar mindre format. Men klistrar man ihop dem 2 och 2 så får man ju två foton till priset av ett ;-)

"Trolska skogen"

Jag satte korten och två spillbitar av My Minds Eye - Boy Crazy i ett rutmönster, här kan man ju ha antingen 9 fyrkantiga kort/papper eller 6st som jag, man kan variera upplägget beroende på hur många foton respektive papper man använder osv

Dekorationerna är inte så många men Enamel dots från My Minds Eye måste ju vara med och så har jag ett par banners från Fancy Pants.

Rubriken har jag skrivit med två alfabeten från samma ark, det är Prima - Divine Alphabet stickers. Även stickersen som det står "magical" på är från samma ark. 



Inga kommentarer: