lördag 12 oktober 2013

Tidig jul

Det är väl aldrig för tidigt att börja göra julkort? Jag fick en väldigt söt julstämpel i mitt DT-kit och jag var så sugen på att färglägga med distress markers så det roade jag mig med en kväll. Sen satte jag ihop ett litet kort också, men egentligen skulle jag nog kunnat suttit och bara målat hela kvällen för det var väldigt rofyllt.

IMG_8516

Jag tyckte nästan att den lilla fågeln var sötast på hela stämpeln, den var så rund och fluffig. Jag har använt ett mönstrat papper från Melissa Frances och ett ark ut Sunshine in my soul 6x6-block. Inget av dem är julpapper men det spelar ju ingen roll.

IMG_8518

En stickers från ett stickersark från My Minds Eye (Vintage Christmas), just denna hittar jag inte men några andra liknande finns i shoppen och detta arkk dyker säkert upp framöver också. Lite stickles på snön så den glittrar fint. Blev det inte gulligt? Tack för titten, hoppas din helg är fin! Jag planerar att göra fler julkort nu när jag väl börjat.

Inga kommentarer: