tisdag 18 februari 2014

Retrokänsla

Hej där!
Jag tänker att fokus hos dej kanske ligger på bidrag till vår skissvecka, sista dagen att länka imorgon! För jag hoppas på ännu fler bidrag, det är sååå spännande o inspirerande att se alla tolkningar! <3

Ett kort med lite retrokänsla tänker jag att du ändå hinner spana in! Jag har använt en del av det som finns under REA-kategorin för än finns allt en hel del fynd att göra!!!

Det finfina pappersblocket jag använt hittar du >HÄR< Stencilen med ormbunksblad är slut men många fina hittar du  under kategorin "Mask Stencil", flera till kanonpris! Gesso har jag använt + dekorerat med halvpärlor o washitejp.

Den charmiga stämpeln som startade min retroinspiration ingår i ett set från Cosmo Cricket, till härligt pris just nu! - Kolla in den coola krokodilen också!!!

Här kommer en närbild på mitt lilla dekorationshörn. Lite kul att notera är att det gröna sidenbandet har jag hittat på en hundpromenad: inte bara retro, recycling ingår alltså också =)

Fler än jag som "skräpfyndar" ibland?!

Glada hälsningar, Monica =)


1 kommentar:

Cardlotta sa...

Så mysig stämpel och fint kort!
Lotta:)