torsdag 27 mars 2014

Lite pocketpage

Idag tänkte jag visa lite från mitt pocketpage album för 2014.

Vecka 4:

Titelkortet har jag gjort med vanligt 6*6 papper som jag skurit till och sen dekorerat med washitape, enamel dots och stämplat datumet med Roller date stamp från American Crafts. 

Vänster sida där jag gjort egna 4*4-kort av papper från ett 6*6 paperpad. Kameran, röda pilen som det står "look" på och den orangea med "reality check" kommer från ett chipboard stickersark, de kan vara lite tunga för att sitta kvar bra tycker jag så jag sätter nån glue dot baksom som extra lim. 

Höger sida: Här har jag använt färdiga kort från Kaisercrafts. Även här återfinns några av chipboard stickersen som istort sett enda dekoration.


På Scrap & Pearl i stockholm satt jag en timme och visade lite ur mitt album, svarade på frågor och visade lite hur jag gör, det var jätteroligt att ni kom fram och kikade och frågade och jag hoppas vi ses igen nästa år! 




Inga kommentarer: