söndag 27 juli 2014

Ett upplyftande leende

Här kommer en liten sommarhälsning med ett av mina favoritmotiv - luftballonger! 
(digistämpel ur egen gömma)





Har använt ett turkost/grönt cardstock som bas. Sedan har jag använt två olika mönsterpapper. Ett enfärgat senapsgult ur ett papperspack och ett fint randigt som heter  Memories Captured Shining Star. Det ser ut så här och är verkligen superfint på båda sidorna.


Gjorde en litten vimpel av washi tape som är fint gråprickig. Den heter Shades of Grey. När jag använder washi tape till vimplar brukar jag oftast tejpa dem på ett vitt papper och sedan klippa ut vimpeln i den storlek och form som jag vill ha.

Jag har också stansat ut några moln ur samma senapsgula mönsterpapper som jag använde att matta det randiga papperet med. Dessutom använde jag rub-ons från Kaiser Kraft och gråa superfina Enamel Dots i grått.



Hoppas ni får en härlig onsdag!
Inspiratör Nick

Inga kommentarer: