lördag 5 juli 2014

Födelsedag!

Hej på Er! Idag är det min tur att visa mitt första alster som gästinspiratör. Ni kommer att se mina alster under juli och augusti.
Mitt namn är Therese men jag går ofta under mitt nickname Tesa på nätet. I förra veckan fick jag mitt paket från Lotta och det var fyllt med massor av pysselgodis och jag satte igång att skapa direkt:)
Det blev ett runt stafflikort.

Basen är Kraft cardstock från Bazzill. Sen använde jag papper från Fancy Pants serie Nautical. Fäste en cirkel med Vellum över det prickiga pappret för mer dimension. Klippte ut molnen från ett av mönsterpappren från Fancy Pants.

Happy Snaps från KaiserCraft innehåller massa härliga papper där jag klippte remsor ur pappret
och fäste fast med en häftapparat. Punchade även ut små detaljer som jag fäste på den gröna fotoremsan.

Flygplanet klippte jag ut från ett mönsterpapper. Några tjejer ur Designteamet har skapat jättefina pocket cards och jag klippte ut FÖDELSEDAG ur ett av korten och fäste bakom flygplanet. Till sist fäste jag några pärlstickers "Heather" från YouDo  över kortet.

Hoppas ni blev inspirerade och vill ni så ses vi igen nästa vecka.
Önskar er en fortsatt solig och härlig helg.

//Tesa

Inga kommentarer: