torsdag 17 juli 2014

Lovely day i Vadstena!

Hej, idag tänkte jag visa er en LO jag har gjort med massor av härliga saker från butiken.


Som bas för min LO använde jag ett jättesnyggt papper från Fabscraps som heter Heritage Script 2. Sen använde jag olika mönstrade papper från det här 6x6 blocket från MME i lager på lager under mitt foto tillsammans med vellum och wellpapp. Jag använde flera olika dekorationer som det här söta huset i   chipboard från Jenni Bowlin som jag färgade svart och de här fina pärlorna från YouDo.


Den här fina dekorationen kommer från ett ark med massor av fräna steampunk chipboards från Prima som det är rea på nu. I den satte jag lite bakers twine som det också är rea på nu.


Över mitt foto klippte jag till en transparencies från Prima som blev en del av min titel och resten av titeln kommer från ett ark med olika klistermärken och bokstäver från Fancy Pants och finns i det här papperskitet.

Passa på att shoppa lite nu när det är fri frakt den här veckan med! Ha det bra, CissiDS.

Inga kommentarer: