lördag 6 september 2014

Amazing

Även jag kan avslöja att jag numera ingår i ordinarie designteam efter min period som gäst här på bloggen. Tack Lotta för förtroendet ♥ Det känns jättebra och jag ser fram emot att fortsätta att inspirera er där ute i pysselsverige.
Jag har skapat en tag till vår blå vecka.
På bakgrunden har jag sprayat med Mr Huey´s mist i färgen Sky på en hemmagjord stencil (jag återkommer med beskrivning på hur jag gjort den). Använde även en stencil från Crafters Workshop Zinnia (blombladen) tillsammans med modelling paste. Dekorerade med Cherry Blossoms och små rosknoppar. Lite här och var har jag smält Stampendous Chunky White embossing enamel. Upphänget är ett snöre från Doodle twine.
På blommorna har jag använt lite lim och sen doppade jag dom i Ranger Dry Glitter. Till sist satte jag fast pärlor från YouDo.

Ha det bra!
//Tesa

2 kommentarer:

En liten butik sa...

så attans snyggt!!

Tesa sa...

Bockar och bugar:)
Kram Tesa