onsdag 24 september 2014

Grattiskort till 3-åring

Idag visar jag ett födelsedagskort som jag gjort till min brorsdotter Lisa som fyllde 3 år förra veckan.
Den stora trean kommer från Heidi Swapp och kommer i ett paket med massor av siffror som man kan färga in på olika sätt. Jag använde en av mini stencilerna från Heidi Swapp och två olika mister från henne för att göra det randiga mönstret på trean.
 Knepet när man mistar dessa siffror är att bara spreja två eller max tre gånger och att ha sprejat innan så att det sprejar bra, plus att göra en svepande rörelse uppifrån och ner. Sen flyttar man på stencilen och upprepar samma sak.




Pappret jag använt kommer från 6x6 blocket Day Dreamer av Dear Lizzy och för att sätta fast trean och kaninerna har jag använt 3 D Foam

Ha en bra dag! Cissi

Inga kommentarer: