fredag 10 oktober 2014

Min version av Project Life

Hej, här på bloggen har vi ju tema resor den här veckan och för första gången det här året har jag gjort två PL sidor. När man väl skrivit ut sina bilder så är det riktigt kul tycker jag så jag förstår inte varför jag inte tar mig i kragen och skriver ut bilder mer ofta.

I alla fall har jag gjort två sidor om vår resa till Skåne i somras.


 Jag har använt mig av En Liten Butiks egna PL kort som ni hittar HÄR. Det stora gröna PL kortet har jag gjort själv genom att skära till ett vanligt mönstrat papper. Sen så kan ni hitta de rosa bokstäverna från Dear Lizzy HÄR, visst är de fräna! Biljetten kommer från Fancy Pants. Jag har även dekorerat mina foton och PL kort med de HÄR transparencies från Prima.


På den här sidan har jag inte dekorerat så mycket men PL korten är detsamma som ovan och den blå jättefina washi tapen hittar ni HÄR.

Hoppas ni blev inspirerade att skapa nåt med tema resor! //Cissi DS

1 kommentar:

En liten butik sa...

Tycker att din version av PL är lika bra som alla andras! Och bäst är ju att du använt kort som designats av Maya och Fnyz!!