onsdag 26 november 2014

Good friends don't let you do stupid things alone

Idag visar jag er en LO som jag tänkt göra länge men härom dagen hittade jag äntligen lusten att göra den. Den handlar om min yngsta och hennes bästa kompis och deras bus.


Pappret under fotona är det HÄR och jag använde det även till vimplarna. Sen använde jag några små bitar från det HÄR blocket som jag hade kvar från ett tidigare projekt.



 Den här fina stencilen hittade jag inte i butiken men fråga Lotta så kan hon nog hjälpa dig om du är sugen på den. Annars finns det massor av andra fina stenciler bl.a. den HÄR. Jag använde den HÄR Chalk edgen från Ingvild Bolme för att färga in min stencil och sen skvätte jag med två olika mister. De fina runda kristallerna är sådana HÄR.


Den här fräna stämpeln hittar ni HÄR. Jag har embossat den med ett vitt embossingpulver på ett svart PL kort från Prima.


Inga kommentarer: