onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År!

Nu är 2014 snart till ändå men vilket år vi har haft. Mitt personliga år har varit fullt av utmaningar med bruten handled och idrottsskadade barn men också ett härligt Scrapår! Jag har bla vågat starta en artjournaling bok - inte så många alster i den än men jag ska ju ha något att göra 2015 :) och ni kunder har under året varit helt fantastiska att ha att göra med, tack för att ni finns!

Under 2014 har någon Inspiratör lämnat oss men nya intressanta vardagskonstnärer har tagit deras plats. Tack till er alla som skapar och har skapat så mycket fint till En liten butik!

I februari 2015 kommer jag att byta jobb och detta kan innebära lite mer tid till En liten butik även dagtid, kanske kommer vi att kunna erbjuda öppet några timmar per vecka - håll utkik!

Vi ser fram emot 2015 med spänning - nya utmaningar, nya erbjudanden, nya spännande produkter att shoppa för dig som kund men framför allt en sprudlande blogg med läckra inspirerande inlägg av mig och resten av gänget!

Här följer en bildkavalkad över 2014!

Gott Nytt Scrapår!

 
 

Inga kommentarer: