fredag 7 augusti 2015

Min Art journal

Jag har bara precis börjat använda min art journal som jag köpte för ett antal år sen. Det började med att jag provade de nya färgerna från Dylusion och stämplade av i art journalen. Sen började jag kladda mer och mer på sidan och fick ett ganska fint resultat tycker jag för att vara första gången. Så mitt råd till er som tvekar eller inte tagit er tiden att leka med färger, Gör det för det är så himla kul och det behöver ju inte bli perfekt när det bara sitter i en art journal eller på nåt annat papper hemma.




De söta fåglarna från Tim Holtz sålde slut i ett nafs men är på väg in i shoppen igen tillsammans med tillhörande dies. Jag färglade fågeln med copics.

För att kunna göra en liknande sida behöver du: bra papper tex en art journal, dylusion färger, stenciler, våtservetter, mini ink blending tool, stämplar tex de här från Tim Holtz eller bara mönstrade som de HÄR.

Ni vet väl att det finns en egen kategori webbshoppen som heter mixed media?

Ha en bra dag! //Cissi

Inga kommentarer: