onsdag 9 september 2015

Ugglegrattis!

Hej där!
Idag har jag ett grattiskort att visa er med en charmig uggla färglagd med Copics. Ugglan kommer från ett helt set med fina stämplar från Kraftin'Kimmie som heter "You Know Who". Hojta på Lotta om du är nyfiken, de finns inte i nätshoppen ännu.

Jag har använt underbart fina papper från Maja design, de kommer att dyka upp i webshoppen de också.
En Die-Cut från Simple Stories, stämplad med en liten text klämde jag in bakom ugglan. Fler fina set med die-cuts hittar du >HÄR< Ett litet hjärta fick hamna uppe i hörnet tillsammans med en blomma. Om du inte har spanat in de nyinkomna dekosarna med finurligt flat baksida har du nåt att njuta av, så fina färger o former!

Urfina blommor finns också med, gardenia tror jag den stora kallas, här  tillsammans med en nejlika o små spröt.
Såna här små "blomhörn" är kul att greja till. Mina är rätt små, ser att många sätter ihop betydligt större varianter när jag surfar runt.

Glada hälsningar,
Monica =)

2 kommentarer:

Titti sa...

Så fint kort med ugglan på och så fint med blomman på.
Trevlig Helg och kramar från Titti

Monica =) sa...

Hej där Titti!
Tack för glada tillrop o fin vecka till dej, snart helg igen =)
Kram