fredag 1 januari 2016

Gott Nytt År!

Idag är det jag som sammanfattar min tillbakablick på 2015. Jag har hunnit med en hel del under det gågna året, många trevliga resor, bland annat till Stockholm Scrap and Pearl i april, där jag fick träffa Lotta och Hanna-Marie/Fnyz för första gången. Så otroligt trevligt att få träffa dessa fina människor!
2015 har även varit det tyngsta året i mitt liv, då min mamma fick cancer och gick bort mycket hastigt. Därav har mitt bloggande legat nere under perioder, även om jag har scrappat. Här följer fem av mina favoriter för En liten butik under 2015.

Här släppte jag lös med färger och olika medier, det var ett inspirationsbidrag till en utmaning som En liten butik hade på Scrap and Pearl.

Enkel och fin, vi hade temat "De fyra elementen".

Lotta utmanade mig att göra ett enkelt julkort i naturfärg.

Denna layout gjorde jag när jag höll i en mixed media workshop på Northern Light Scrappers stora träff i Piteå i oktober.

Under våren förälskade jag mig i några galna fåglar från Tim Holtz och förälskelsen har övergått kärlek. De är så underbara!

/Anna

Inga kommentarer: