onsdag 31 augusti 2016

Blessed

Hej!

Idag bjuder jag på en layout där jag använt några av alla härliga nyheter i butiken.
Lotta fyller på med nytt lite nu och då så missa inte att kika in i butiken lite nu och då :)



Jag hittade ett några år gammalt men kärt foto på våra små änglar som jag tycker passar med pappret med siffror.



Jag gillar dom här diecutsen massor!
Finns en massa godbitar i den förpackningen kan jag lova.

Hoppas du fått lite inspiration och glöm nu inte att unna dig själv lite gladshopping ur butiken sen.
Det är du alldeles säkert värd!!

Tips på material ur butiken:

Mina bokstäver i trä är från mina egna gömmor men det finns andra snygga i butiken.

Tusen tack för titten idag, vi ses snart igen!
Kram Anna :)


2 kommentarer:

Christel sa...

Underbart härlig, jag blir mer och mer förtjust i gulddetaljer och du använder det så läckert med pastellfärger och sifferpappret gillas. Det är verkligen ett fint foto också på dina fina barn. Kram

Anna Uhras sa...

Åhh!! Tack snälla rara Christel!!! Du gör mig så glad med dina fina ord!! Ja Hela den Saturday serien är mysig. Finns ett 6x6 paperpad också som jag är sugen på.. 😃 Kram Anna