måndag 12 december 2016

God Jul

Hej!

Hoppas att ni kan njuta av den här fina tiden och inte bara stressar igenom den med alla måsten. 
Jag sätter mig en stund vid scrapbordet för att hitta lugnet och friden. 

Tänkte visa er två julkort som jag har gjort. Hoppas ni blir inspirerade!



Båda två korten glittrar. Jag fick tyvärr inte fram det på mina foton. 

Till det översta kortet har jag använt färgen Iced spruce som bakgrund och till det understa Tumbled glass

Lotta har många fina stämplar i butiken som ni kan använda. Ni har väl inte missat erbjudandet i december? 

I december erbjuder vi dig att handla två stämplar, vid ett tillfälle, med 50% rabatt – GOD JUL!

Kram Åsa!



2 kommentarer:

En liten butik sa...

Så enkelt fina! Kram Lotta

Anna Uhras sa...

Så fina kort Åsa 😍 Kram Anna