onsdag 14 december 2016

The best

Hejsan!

Idag så här dagen efter lucia så bjuder jag på en layout med två av våra dyrbara juveler på.
Hittade två foton på mig med våra minsta barns armar om halsen.
Jag beskar fotona och redigerade lite och hittade ett sånt där bra "klokord" som passade perfekt och gick sedan loss med ett av dom ljuvliga Bella blvd kiten som finns i shoppen.
Just det här heter Illustrated Faith "You are loved".
Det har helt underbara färger och mönster, ännu en kollektion ni bara "villhöver"
Min bas är en vanlig vit slät cardstock.
(Skyller på vintermörkret för dom mörka inte så bra fotona...)


Härliga pasteller och så sticker den remsan med färgglada hjärtan ut lite.
Sprayade och stänkte med en mintgrön/turkos color mist , ritade några cirklar med svart penna och sydde ett par varv med symaskinen också på min bakgrund.
Stickers från kitet, titeln är från mina egna gömmor men liknande hittar ni HÄR i shoppen.



Textremsorna är Tim Holts "small talk", så mysiga och användbara.



Underbara ord, på Svenska ungefär - Dom mest dyrbara juveler du någonsin kommer ha runtom din hals är dina barns armar- SANT!

Hoppas det börjar klia i pysselfingrarna nu :)

Papperskitet ni absolut villhöver från shoppen ser ut så här, och ni hittar det HÄR.


ELB_illfaith_youareloved

Ja men eller hur!!?
Helt underbart helt enkelt :)

Tusen tack för titten här idag, vi ses snart igen!
Kram Anna :)



Inga kommentarer: