lördag 24 december 2016

Vi önskar er alla en fröjdefull Jul!

God Jul!

Min hälsning är en njutningsfull jul med lugn och reflektioner!
Och detta gör jag med min första jultag ever, daterad 2011!
Julkramar från Lotta


Stooor julkram från mej med två skrammelkort, julens favvo från Lawn Fawn!
Önskar er allihop en mysig jul tillsammans med nära o kära.
Kanske blir det lite pysseltid oxå, det hoppas jag på =)
Glada hälsningar från Monica =)

Hoppas att ni får en lugn och fridfull jul tillsammans med era nära och kära. Hoppas även att ni får lite härlig scraptid under ledigheten.
Julkramar Åsa!


Jag vill önska er en underbar jul med nära och kära.
Kram Tesa ♥


Jag önskar er alla en härligt glad och fridfull jul fylld med allt det ni älskar ( kanske lite tid för scrap också ?? )  Önskar er också ett Gott Nytt År med en massa nya fräscha möjligheter!
Många varma kramar AnnaU <3


Jag önskar er alla en riktigt underbar jul! Ta vara på tiden tillsammans, men se till att du också får en stund för dig själv, kanske med en god bok eller varför inte lite pyssel?
Kramar från Anna E


2 kommentarer:

Christel sa...

Vilken härlig kavalkad med julhälsningar från er, alla härliga scrappare här! Tack för all inspiration ni sprider och ha en fortsatt god julhelg! Kram

Anna Uhras sa...

Tack själv rara Christel för all härlig inspiration du delar med oss ❤ Kram Anna