onsdag 18 januari 2017

Home is where your heart is

Hej!

Idag ska jag visa mina allra första ATC-kort jag skapat, någonsin, så have mercy on me...

Min kära vän (och tidigare Dt-kollega här hos ELB), Jeanette/Tettiz inspirerade mig här om dagen att våga ge mig ut på nya marker igen.
Även Lotta fick ju igång mina funderingar på detta med sin månadstävling i december som var just att göra ATC-kort :)

Nog snackat, här kommer dom små raringarna, haha!


Bakgrunden är gjord med Colorburst akvarellpapper, som ju tål lite mer blöta färger bättre.
Stämplade med olika hus ur mina egna förråd men det finns den här läckra husstämpeln i butiken.
Texten har jag skrivit med min skrivmaskin och skurit ut remsor med min skärmaskin bara.



Hoppas jag kunnat inspirera dig lite och kanske jag kunnat peppa dig att våga testa att göra något du aldrig gjort vid pysselbordet lika som jag just gjort :)

Alltid roligt att lära sig nya saker, och kom ihåg, det finns inga rätt och fel!

Tusen tack för att du kikade in här idag!

Kram Anna :)

Inga kommentarer: