söndag 29 januari 2017

Tulpaner, tulpaner, tulpaner

Hej!

Jag älskar tulpaner!!!
Härligt krispiga och frasiga tulpaner..
Dom är så fina när dom är så där alldeles nya och knappt utslagna men kanske ännu finare när dom blivit nästan utblommade och stjälkarna dragit iväg och börjat leva sitt egna lilla liv.

Hur som helst har jag gjort en layout med ett foto av mina första tulpaner för i år.

Hittade papper i mitt nyköpta papperskit, Hardy Hodgepodge från Jillybean Soup, som passade så bra i färgerna.


ELB_jillibean_hardyhodgepodge

Sen testade jag en ny grej för mig, att redigera fotot så det blev väldigt ljust och skirt och sedan skriva ut det stort på ett Cardstock i 8.5x11 och använda som mitt baspapper.

Jag minns att jag nog sett den ide'n hos Marie "Sockergrynet" Holmström för länge sedan och har sedan dess varit sugen att testa.
Nu blev det äntligen av, håll till godo :)






Tusen tack för titten här idag!

Kram Anna :)



2 kommentarer:

Monica =) sa...

Urläckert, lika krispigt vackert som en bukett tulpaner! 💖
Kram!

Anna Uhras sa...

Tusen tusen TACK fina Monica!!! Du är så gullig och du gör mig så glad!!! KRAAM